SOCIAL MEDIA

Peitus

Apr 15, 2012

Peitus
29,5*41,8 cm
Segatehnika, paber   2012

Ja valmis ta saigi. Jah, see sama kassiline, kelle kujutletav elukeskkond sai alguse sellest, kui raamatukogusse minnes nägin linnapildis kudumisgrafitit. Lähipäevil üritan temaga päevavalguse käes sõbraks saada ja ehk kunagi, kui rohkem ressurssi, ka raamida, sest kena värviline ta sai. Ja päris detailne. Asjalik täiendus minu värviliste neljajalgsete kollektsiooni.
Aga kui jutuga natuke kaugemale antud tööst minna, siis mõtlesin täna, et oleks aeg hakata mõtlema esimesele giveawayle, kuna üle poolesaja aktiivse huvilise ja paarisaja vaatamise päevas on juba väga suur tunnustus minule kui lihtsale asjaarmastajale. Seega.. kas oleks huvilisi giveawayle juhul, kui loosiks läheks spetsiaalselt selleks joonistatud ja raamitud töö?

6 comments :

  1. Ma mõtlesingi, et millal Sinu giveaway saabub ;)

    ReplyDelete
  2. See oleks väga hea idee, since ma olen alati mõnda sinu tööd ka enda koduseinale soovinud :)

    ReplyDelete
  3. mudugi tee kulla, kui vaid õnne mulle naerataks, kuigi üks sinutöö mu elutuba juba ehib :)

    ReplyDelete
  4. Anonymous17/4/12 03:02

    Ooooo jaaa!

    ReplyDelete
  5. jaaaaa!:D olen raudselt huviline :)

    ReplyDelete