SOCIAL MEDIA

Taaskord üks piilumispostitus

Jun 13, 2017

Taaskord väike piilumispostitus, et midagi on toimumas - sel korral väga troopiline vibe. Polegi varasemalt jõehobusid joonistanud, kuid esimene kord on ikka esimene kord. Leidsin kappi koristades (aitäh, Virsik, et panid mind seda tegema) päris korraliku koguse erinevaid visandeid ja poolikuid töid. Üks visand siis sel korral saabki reaalselt paberkandjale ning A3 on täitsa tipp-topp suurus sellise pildi jaoks. Vähemalt arvan nii. Vihmased ilmad ja vabad päevad kipuvad juba viimased paar kuud käsikäes käima, nii et õige pea on ilmselt juba uusi töid oodata. Sest mis oleks veel parem ajaviide, kui mitte joonistamine? Pluss pisike ootusärevus, mis vajab maha surumist - juba vähem kui kahe nädala pärast saan minna patareisid laadima ja inspiratsiooni koguma Itaaliasse. Võite arvata, kas ma juba ootan seda või mitte..

PS. Kes tahab minu reisifondi panustada, siis müügirubriigi alla olen mõned uued tööd lisanud ning samuti on valik vanemaid töösid suveks saledamad hinnad saanud. 


2 comments :

  1. Oo, siis me oleme samal ajal Itaalias! :) Aga arvatavasti erinevates linnades, ma olen enamasti Bolognas ja ühes rannakülas.

    ReplyDelete
  2. Super! Ma jah kahjuks Bolognasse ei satu, käin sel korral Veneetsias :)

    ReplyDelete