SOCIAL MEDIA

Unekottide kokkutulek

Mar 10, 2019

Nii-nii pikk vaikus on siin olnud ja kui täitsa aus olla, siis tänane pilt on täiesti asjakohane - aeg on talveunest üles ärgata! Talv saab õige pea juba läbi - kassiga koos elades on kevade tulek eriti hästi tajutav.. kõigi loomaomanike hirmu ehk karvavahetusajana. See on nüüd igatahes täie hooga käimas.

Tegelikult olen selle kuu-pooleteise jooksul väga tegus olnud - mitmed joonistused ootavad sahtlinurgas avalikustamist, olen üle eriprojektiga lõpusirgel (ainult üle koera saba vaja veel saada ja loodetavasti saan ikka selle aastanumbri sees lõpptulemust näidata) ning olen tegelenud sellega, millest poleks osanud kunagi unistada - minust on saanud noor, alustav ettevõtja. Mis ei tähenda midagi muud, kui seda, et tulevikus on lootust soetada joonistuste koopiaid printide näol ning hakkan pühendama ekstra tähelepanu ka originaaltöödele. Mitte, et ma seda poleks varem teinud, kuid nüüd tahaks minna süvitsi ning hakata kasutama ka UV-kaitseid ja valmis töösid lakkima-vahatama, et nad oleksid maksimaalselt sellised nagu nad ostuhetkel olid. Otsene päikesevalgus pole just akvarelltööde suurim sõber.. Aga uurimine võtab omajagu aega ning rakendamine, mis töötab ja mis mitte, teise osa ajast. Kui midagi muutub, eks annan teada. Kellel aga on soovitusi, mida täpselt oleks hea kasutada, olen üks suur kõrv.

Lisaks kõigele - ärge unustage minu näitust "Teekond" külastada! Märtsikuus on näitus nähtaval Kolga-Jaani raamatukogus, aprillikuus Abja kultuurimajas ning juunist on näitust võimalik näha Tartu Tammelinna haruraamatukogus. Aitäh kõigile, kes on juba külastanud ning loodan, et häid elamusi jätkub kauemaks!


Unekottide kokkutulek
A3
Segatehnika, paber   2019

Post a Comment