SOCIAL MEDIA

Kolm korraga (või hoopis neli?)

May 25, 2019

Varsti on oodata, et ports uusi töösid näeb ilmavalgust. Ega enamasti need pikad vaikused muud ei tähendagi, kui seda, et käed-jalad on tööd täis ning alles siis, kui suurem loomepuhang on möödunud, on aeg hinge tõmmata ning näidata, millega on hakkama saadud. Juuni toob näituse Tartu Tammelinna Haruraamatukogus, mis otsaga juulisse üle kandub - sel korral siis viimane "Teekond" näitusele. Pea aasta juba on see näitus ringi seigelnud, aeg on otsad kokku tõmmata ning uute projektidega edasi liikuda. Uusi töösid tuleb tasapisi järjest juurde, huvi piltide vastu on suurenenud - viimane on minu jaoks väga suur kompliment ning innustab veel rohkem endast andma. Selleks, et piltidega oleks lihtsam tutvust teha ning oma lemmik välja valida, on mul omad plaanid - vihjeteks, et olen seda ka varem teinud ning tol korral osutus see väga edukaks. Peale näituse lõppu ootaks mind kodus justkui väike laoruum raamitud ja raamimist vajavate töödega ning mitmekesi "stuudios" elamine võib päädida loominguliste ohvritega. Seda enam, et üks meist on õige pirtsakas muutuste suhtes ja tunneb erilist tõmmet pappkarpide vastu. Kui jutt juba piltidele läks, siis uued sõbrad saavad endale nüüdsest ka UV-kaitse ning uut sorti raamid. Olen katsetanud mitmeid erinevaid raame ning hetkel pidama jäänud pleksiklaasiga raamidele. Sellega seoses oleks imetore kuulda, kas seda sorti muudatused on miski, mis meeldib või võiks hoopis kuidagi teisiti - minu e-posti aadress ja facebookileht on alati avatud. 




Post a Comment