SOCIAL MEDIA

VATMAN

Apr 30, 2013


Need, kes blogi pisut(ki) terasemalt on jälginud, mäletavad kindasti juttu projektist, kus rääkisin midagi joonistusplokkidest ja minu joonistustest ning nendevahelisest seosest - nüüd on see kõik (minu jaoks juba käega katsutav) reaalsus - joonistusplokid on valmis ja veel toredamad-värvilisemad kui ma neid oma vaimusilmas ette kujutasin! Niisiis käesoleva aasta keskpaigas, ilmselt augusti kuus, kui mitte varem, on võimalik neid toredaid värvilisi Vatmani joonistusplokke kohata nii Eesti kaubanduskettide valikus kui ka (suure tõenäosusega) Lätis ja Leedus. Siinkohal suured tänud Sulemees OÜ-le selle imelise võimaluse ja meeldiva koostöö eest!


Jättes kõik sõnadesse mittemahtuvad emotsioonid kõrvale, meenub mulle kommentaaridesse lisatud küsimus, et kuidas ma nii kaugele üleüldse jõudsin. Hea küsimus. Esmalt peaksin selles süüdistama tublisid Sulemehe spioone (see sõna kõlab küll halvasti, kuid olgu öeldud, et need spioonid oli väga heade tagamõtetega), kes minu siinse (joonistuste)pesa üles leidsid, teiseks heade asjade kokkusattumist ning kolmandaks oma jonni, mis ei lasknud mul lõpetada seda 'oma asja ajamist' ka peale seda, kui TKK-sse sisse ei saanud. Üldiselt mulle moraali lugeda ei meeldi, kuid sel korral pean seda siiski tegema - ärge jätke oma unistusi, vaid üritage neid täide viia - kunagi ei tea, millal juhus või See Keegi annab teile võimaluse. Minu unistus on täitunud või ma olen sellele väga-väga lähedal, kuid loorberitele puhkama ma ei jää ja pliiatsit nurka ei viska, hoopis vastupidi - tulnud on väga huvitavaid pakkumisi, millega hakkan tegelema niipea kui ülikool on lõpetatud. Nii et hoidke silmad lahti, ehk kohtab mõnda neist värvilistest juba enne augustit, ja ilmselt loosin ma mõne ploki  väikese lisaga lähiajal kõigi toredate kaasaelajate seas välja :)

5 comments :

  1. Nii lahe, see on suur tunnustus. Kujutan seda mõnusat uhket tunnet ette - tööd ja vaeva on nähtud ning see on nüüd vilja kandnud :)

    ReplyDelete
  2. Nii vahvad värvilised, tõepoolest. Õnnitlused ja hoogu juurde! :)

    ReplyDelete
  3. Nii lahe! Kindlasti soetan endale mõne sellise ilusa joonistusbloki :)! Edu edaspidiseks!

    ReplyDelete
  4. Super! Pean poest ka uue bloki soetama, siis tean mida otsida :(

    Nii lahe kui kellegi unistused täituvad!

    ReplyDelete
  5. Suured tänud kõigile ilusate sõnade eest - need tõesti tähendavad mulle palju-palju! :)
    Kris, kahjuks neid plokke veel poodidest ei leia aga mõne kuu pärast võib juba ringi vaadata uudistava pilguga.

    ReplyDelete