SOCIAL MEDIA

Get lucky: Canon Pixma MG 5350

May 25, 2013

Mäletate neid lugusid, kus sõbrannaga kohvikus istudes läheb jututeema facebooki loosimängudele ja küsimusele, et ei tea kas keegi üldse nendega tegelikult võidab? Siin siis tõestus, et keegi tõesti võidab. Ei tea, kas see oli minu kurb lugu sellest, et soovin pilte blogisse skanneerida aga vahendeid selleks ei ole (lisaks lugematud seigad elust enesest, kuidas käisin ülikoolis igat viimast kui dokumenti printimas, olgu selleks siis Eesti Posti saateleht või referaat), pani tõesti fortuuna ja saatuse minu kasuks tööle aga nii see tõesti juhtus, et  üks tore loosirattas olnud printer-skänner-koopiamasin minu (kodu)abiliseks õnneliku juhuse tahtel tuli. Suured tänud Büroomaailmale sellise ilusa varajase ülikooli lõpukingituse eest!


Selline suur must ja kõrgläikega tegelane Canon Pixma MG 5350 ongi nagu ülevaltoodud pildil. Kuigi kingitud hobuse suhu ei vaadata, käisin ikkagi hinnavaatlusest hinda järgi uurimas - hind on vahemikus 89,80-123 eurot, Büroomaailmas 95 eurot - pisut rohkem kui Canon Pixma MG2150, mille jaoks plaanisin raha koguda, sest skanneerimissoov (või pigem vajadus) oli juba ammu väga-väga suur. 


Olen mõned korrad juba proovinud skanneerida ja printida või õigemini on seda teinud elukaaslane, kellele igasugused tehnikavidinad huvi rohkem pakuvad. Tulemusega võib väga rahule jääda - väljatrükk näeb väga hea välja, esimesed CD-plaadid on custom-made kujundused saanud ja skaneerimine on võimalik isegi 600 DPI-ga. Võimalusi on muidugi tuhandeid.. või vähemalt paarkümmend - avastamisrõõmu jätkub veel kauaks. Pealegi on see printer-skänner-koopiamasin eriti nutikas, näiteks oskab ta enne printimist ise õige luugi lahi teha, lihtne käsitleda, sest kõik on ekraanil kirjas mis vaja ja navibar mõnus (vähemalt minu käele) kasutada.


Kui rääkida miinustest (sest neid paraku pea igal tootel on) siis printimiskiirus võiks alati pisut kiirem olla, kuid samas on töö kvaliteetne - nii et see on pigem kahe otsaga asi. Teiseks - kõrgläikega tumedad asjad on minu praeguses üürikorteris midagi mis.. näevad lihtsalt kehvemad välja kui nad tegelikult on. Kuna praeguses elamises toimib lagedes olev ventilatsioon pigem tolmupuhurina, siis on kõik (tumedad) asjad paari minutiga tolmuga kaetud ja tõestus sellele on ülevalolev pilt Pixma logost, mis minu arust oli korralikult tolmust pühitud.. või siis ka mitte. Loodan, et järgmine elamine on ilma tolmu-ventilatsioonita ja ärritav ülikiire tolmuteke ei ole enam probleem :)

Nii et kui tolmujutud kõrvale jätta ja näpujäljed ka, mis kipuvad mustale korpusele kogunema, on tegu täitsa asjaliku tegelase ning usun, et kui oleksin rahakogumisega hakkama saanud, oleksin isegi mõelnud selle tegelase koju toomisele. Nii et nüüdsest ajast edaspidi saab siin lisaks fotodele ka skanneeritud pilte näha. Kas pole mitte hea uudis? Aga nüüd üritan paari nädala jooksul lõputööga hakkama saada ja siis võib juba lõpuaktuse peale mõtlema hakata.


Peale selle: minu joonistuste piltidega Vatmani plokke on juba Tartu Prismas nähtud.

4 comments :

  1. Oi kui vahva. Olen ametlikult kade :P

    Kusjuures ma ise pole ka eriline osaleja, sest noh ega naljalt ei võida midagi. Aga mäletan kui sai perega väiksemana käidud igal tallinna visiidil McDonaldsis (selline tava)ja peale paari einet mina ja õde nalja viluks täitsime need kupongid ja paar kuud hiljem tuli täiesti lampi kõne, et minu kupongike on võitnud peaauhinna, tasemel jalgratta :D

    ReplyDelete
  2. Uuu, niiii lahe! Palju õnne!

    ReplyDelete
  3. Esimene suurem ja väga vajalik võit - kuigi, Ann, jalgratta võit on ka väga-väga suur asi!
    Nüüd minu siinne pesa saab taas pisut areneda paremuse poole. Nii et.. tasub ikka loosimistes osaleda! Aitäh ka! :)

    ReplyDelete
  4. Väga vinge! Õnnitlused!

    ReplyDelete