SOCIAL MEDIA

Aprillikuu kokkuvõte

Apr 30, 2015

Täpselt kaks aastat tagasi tulin ma sellel päeval "kapist välja" ning avalikustasin, et minu joonistuste pildid saavad olema sügiseks Vatmani kaantel. Sel aastal aga on lood hoopis niimoodi, et aprillikuu vaikuse põhjustas "Mino Võromaa" kogumiku illustreerimine, mis pole tegelikult enam ammu saladus, sest juba aasta alguses mainiti seda fakti Uma Lehe artiklis, mis puudutas minu näitust Vana-Võromaa Kultuurikojas. Seega - mai lõpuks saavad murdekeelsete jutukeste kirjutajad kõik endale ühe eksemplari ning loodetavasti on kõik, kelle lood ma oma inspiratsiooniks võtsin, piltidega rahul (ja ehk natuke uhked ka). Küljendatud materjali olen juba näinud ning selle baasilt võin küll öelda, et üks igavesti vahva kogumik tuleb sellest. Tehtud joonistusi näitan kindlasti ka siin, kuid selleni on veel pisut aega. Ilmselt tuleb tihedamat liikumist siinkandis mai lõpus ja juuni alguses, seniks aga pean ilmselt pisut kannatust soovima ja seda ennekõike endale - ikka tahaks ju suurt tööd ja vaeva teistega jagada.. kohe nüüd.

Kui küsida, et mida veel aprillis põnevat on toimunud, siis kindlasti võiks välja tuua kaks toredat uuendust minu "varanduses" - uus objektiiv fotokale ja St. Peterburgi akvarellikarbis on nüüd kõik küvetid (või nööbid?) olemas. Mis nii viga loominguga tegeleda, eksole.





2 comments :