SOCIAL MEDIA

Mino Võromaa 28: kaaned

May 30, 2015

Ja nüüd ongi see pidulik aeg, kui saan teid hakata teid pea igapäevaselt uute piltidega kostitama, mis Mino Võromaa 28nda kogumiku sisse said joonistatud. Lood on laste endi poolt kirja pandud, nii et pool tööd oli põhimõtteliselt juba ära tehtud - olemas oli materjal, hakka aga joonistama! Lookesed olid murdekeelsed ning pisut nukraks teeb, et kuigi olen ise samast kandist pärit, siis murdes ma rääkida ei oska ja purssida on oma 23 eluaasta kohta pisut häbi.. Nii see sõnavõtt mul ka kirjakeelseks jäi. Aga tundus, et lapsed olid rõõmsad ja pildid meeldisid - isegi ühe pühenduse sain kirjutada ühele pisikesele tüdrukule! No vot, mis sa hing veel ihkad, eksole?!

Kui kaanepildist rääkida, siis selle jaoks anti mulle täiesti vabad käed - olgu lihtsalt metsateemaline ja sobib küll. Pilt sai pisut sarnane Tähekese omale, sest ilmselgelt olen ma rebastega sina peale saanud ja erkkollane-roheline näeb lihtsalt trükipildis niivõrd ilus välja, et võtab lausa ahhetama. Pilt tegelikult ise kahes osas tehtud (kaks A4-ja), sest nägin, mis rist ja viletsus on proovida sisse skanneerida A3-e, nii et seda kadalippu ma sel korral endal läbima ei pidanud ja jäin oma pisikesele kodusele skännerile truuks. Kokkupanduna aga pole aru saadagi, et need kahele täiesti erinevale paberitükile joonistatud.



Post a Comment