SOCIAL MEDIA

Võro-Seto tähtraamat 2020 illustreeritud!

Nov 24, 2019

Nii nagu paljud teavad, olen väga tihedalt Võrumaaga seotud - seal on nii minu sünnikodu kui ka lapsepõlve pelgupaik ning sealne keskkond on mind palju vorminud ning nii mõndagi eluteele kaasa andnud. Kes veel ei teadnud, siis kohalik murrak mulle peavalu ei tekita - kuigi võro keelt ise ei räägi, saan kenasti sellest nii lugedes kui ka kuuldes aru, mis on mulle tasapisi oma niši loonud - võrokeelsed teosed. Alustasin laste lugude illustratsioonidega Mino Võromaa kogumikus (kõiki pilte on võimalik näha, kui otsida blogist märksõna "mino võromaa") ning käesoleval aastal sain juba Võro-Seto tähtraamatu 2020 illustreerimise pakkumise, mille väga hea meelega vastu võtsin. 

Minu jaoks oli selle tegemise jooksul väga palju "esimesi" alates tempokalt lähenevast tähtajast lõpetades must-valgete piltide ning suurte formaatidega (antud juhul siis seinakalendri puhul). Aga nagu näha, siis lõpptulemus on käes ning tunne on uhke. Loodan, et võtate selle sama hästi vastu, kui senini on tagasiside olnud. Tänan kõiki asjaosalisi meeldiva koostöö eest ning loodan, et tulevikus veel midagi (vähemalt) sama toredat saan teha! 


Kellele murdekeelne jutukeste ja kalendri kogumik huvi pakub, siis seda on võimalik endale soetada näiteks Vana-Võromaa e-poest SIIT. Sealt on endale võimalik soetada ka minu poolt illustreeritud Minu Võromaa 28 kogumiku.











Post a Comment